• Menu
  • Menu

بازی در زمین حریف در تلویزیون

بازی در زمین حریف انگار هنوز ادامه دارد! روزی که برای دیدن بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران (در جام جهانی) تصمیم گرفتم به کشورهای حریف یعنی مراکش، اسپانیا و پرتغال سفر کنم، تصور واضحی از نتایج این سفر نداشتم. اما خوشبختانه جدا از استقبال بسیار خوبی که از این سفر در طول آن در شبکه‌های اجتماعی صورت گرفت، در فضای رسانه نیز با استقبال خوبی مواجه شد و کار «بازی در زمین حریف» به تلویزیون کشید. روز شنبه شانزدهم تیر ماه نود و هفت، به دعوت برنامه باهمستان در شبکه جام‌جم به استودیوی پخش زنده این برنامه رفتم و از روزهای پر هیجان تماشای بازی در زمین حریف گفتم. این ویدیوی خلاصه شده گفتگوی انجام شده در این برنامه است.

برنامه باهمستان طبق تعریفی که در وب‌سایت شبکه جهانی جام‌جم دارد، یک دورهمی دوستانه است که ضمن برقراری ارتباطی صمیمی با ایرانیان و فارسی زبانان سراسر دنیا تلاش دارد تا جدیدترین اطلاعات در حوزه های فرهنگ، جامعه، سینما و … را در اختیار بینندگان قرار دهد. این برنامه در روزهای مختلف هفته از ساعت 22:00 به وقت تهران به روی آنتن می‌رود و مجریان مختلفی در آن به اجرا می‌پردازند.

مجید عرفانیان (MrTripic)

در برنامه تلویزیونی باهمستان، شبکه جام جم

ویدیو خلاصه شده

از آنجا که طول زمان حضور در برنامه حدود 22 دقیقه بود، برای جلوگیری از طولانی شدن ویدیو، یک ادیت حدودا 7 دقیقه‌ای در اینجا ارائه شد تا صرفا بخش‌های مهم صحبت‌ها پوشش داده شود. همچنین ویدیوهای پخش شده در این برنامه از آنتن تلویزیون، در این ویدیو خلاصه شده به صورت دور تند به نمایش درآمده تا از طولانی شدن آن جلوگیری شود. چنانچه ویدیوهای اصلی تولید شده در این سفر را ندیده‌اید، می‌توانید با مراجعه به لینک‌های زیر سه ویدیوی آن را ببینید و یا اینکه با مراجعه به کانال MrTripic در وب‌سایت آپارات، لیست کامل 9 ویدیوی بازی در زمین حریف را مشاهده کنید.

بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات